Utworzona w 2003 roku sieć JCtrans Logistics Network świadczy usługi dla spedytorów i innych dostawców usług logistycznych. W zakresie jej działań jest zarówno promowanie marketingu sieciowego w takich jego postaciach jak transakcje, ochrona finansów, systemy kredytowe, jak i dopasowywanie oferty do specyficznych potrzeb klientów branży logistycznej i handlowej. Celem jest zbudowanie jednej platformy, na której przedsiębiorcy szybko i bezpiecznie będą mogli znaleźć spedytorów oraz partnerów i zapewnić im długoterminową współpracę.

Platforma JCtrans jest jednym z najpopularniejszych tego typu serwisem na rynku. Została również wyróżniona prestiżowymi nagrodami przez China Logistics Association, E-commerce World, Internet Weekly. Od dwóch lat strona jest jedyną witryną logistyczną na liście Top 100. Z założenia JCtrans gromadzi informacje i oferty przedsiębiorstw z różnych sektorów i daje im okazję do tego, by mogły się wzajemnie poznać oraz rozpocząć współpracę. Przede wszystkim w bazie danych są dostawcy logistyczni, firmy handlowe oraz te z innych branż. W sumie to prawie 10 milionów użytkowników korporacyjnych z ponad 200 krajów i regionów. W serwisie pojawiają się ważne informacje dotyczące dostaw, stawek frachtowych, licytacji czy agencji, które są publikowane przez setki tysięcy przedsiębiorstw logistycznych, zaopatrzeniowych i popytowych. JCtrans wprowadza również standardy uczciwości branży logistycznej „Credit Pass®” oraz usługi promocji marketingowej agencji zagranicznych. Te będą działać w oparciu o uwierzytelnianie kredytowe „Global Credit Pass TM”.

Poza tym platforma JCtrans.net jest okazją do zorganizowania globalnej konferencji spedytorów Global Forwarders Conference, na której spotkać się mogą przedstawiciele branży logistycznej i pochodnych. Na wydarzeniu pojawiają się tysiące dyrektorów z setek krajów i pięciu kontynentów, ponieważ jest jedyna w swoim rodzaju okazja do spotkania i rozmów.

Program konferencji jest bogaty i różnorodny. Poza częściami oficjalnymi znajdują się również punkty, które pozwalają przełamać komunikacyjne bariery w mniej formalnych okolicznościach. Z założenia takie rozmowy wzmacniają współpracę i pozwalają zdobyć nowych klientów i kontrahentów z całego świata, a także są okazją, by omówić możliwości rozwoju biznesu nie tylko na forum, ale również twarzą w twarz.