Od 1 czerwca 2025 r. część terminalu multimodalnego Morrot w porcie w Barcelonie jest zarządzana przez Rail Hub Morrot (RHM), spółkę joint venture dwóch operatorów towarowych – hiszpańskiego Renfe Mercancías (60%) i niemieckiego Kombiverkehr Intermodal Services (40%).
Przetarg na obsługę obiektu, który zajmuje 77 500 m² z 128 000 m² całkowitej powierzchni terminalu, został ogłoszony przez hiszpańskiego operatora infrastruktury kolejowej Adif w listopadzie 2024 r., w odpowiedzi na skargi dotyczące jakości usług ze strony właścicieli ładunków. Oferta RHM była jedyną. Umowa, udzielona na okres 6 lat, może zostać przedłużona o kolejne 3 lata w zależności od planów władz portowych dotyczących funkcjonowania terminalu. W poprzednim okresie terminal Morrot przeładowywał do 50 tys. TEU rocznie.
Jednym z warunków umowy z RHM jest wprowadzenie cyfrowego Systemu Operacyjnego Terminala (TOS) w celu optymalizacji wykorzystania zasobów, obniżenia kosztów i poprawy niezawodności obsługi właścicieli ładunków