Kariera

Home > Kariera

Dołącz do zespołu!

Prześlij formularz – odpowiemy najszybciej,
jak to tylko możliwe!

7 + 2 =

Spedytor drogowy

To specjalista zajmujący się organizacją transportu towarów i usług. Jego zadaniem jest to, by wszystkie procesy składające się na spedycję były realizowane sprawnie, szybko i jak najtaniej. Jest odpowiedzialny za załadunek, rozładunek, wybór trasy, negocjacje cenowe oraz odprawy celne i przygotowanie innej niezbędnej dokumentacji. Spedytor drogowy to zawód, który wymaga dyspozycyjności, zdolności organizacyjnych i umiejętności podejmowania decyzji nawet w pod presją czasu, osób i okoliczności.

Spedytor morski

To osoba, która organizuje przewóz towarów drogą morską. Współpracuje z armatorami oraz stale negocjuje warunki transportu, aby przesyłki – także te wielkogabarytowe jak najszybciej i jak najtaniej znalazły się u odbiorcy. Poza zdolnościami organizacyjnymi spedytor musi mieć wiedzę na temat jednostek morskich oraz samej specyfiki tego rodzaju przewozów. To praca wymagająca znajomości języków obcych oraz zdolności interpersonalnych, które pozwalają pracować w trudnych warunkach.

Spedytor lotniczy

Pracownicy zajmujący się spedycją lotniczą organizują wszelkie procesy związane z przewozami samolotami zarówno w eksporcie, jak i w imporcie. Ich zadaniem jest takie zaplanowanie transportu, by zaproponować klientom najlepsze dla nich rozwiązania zarówno pod kątem czasu dostawy, jak i ceny usługi. Poza tym spedytor lotniczy doradza w zakresie odpowiedniego przygotowania towaru do drogi oraz niezbędnej dokumentacji celnej zgodnej z wytycznymi danego kraju. Transport lotniczy jest najczęściej wybierany przez klientów, dla których priorytetem jest czas.

Business development manager

Menedżer do spraw rozwoju koordynuje i realizuje wszelkie procesy, które są związane z przyszłością marki, firmy, konkretnych produktów. Dlatego właśnie ściśle musi współpracować ze wszystkimi działami przedsiębiorstwa i śledzić zmieniający się rynek. Business development manager zajmuje się badaniami przyzwyczajeń konsumenckich, weryfikuje wyniki sprzedaży, a także dokonuje zmian w strategii finansowej i promocyjnej firmy, by przynosiła ona jak największe zyski.

Specjalista ds. sprzedaży

To pracownik, którego zadaniem jest realizacja planów sprzedażowych przedsiębiorstwa. Ten cel jest osiągany jest przez utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami oraz pozyskiwanie nowych partnerów. To właśnie sprzedaż produktów lub usług zarówno klientom indywidualnym, jak i firmom stanowi główne zadanie specjalisty. Jest ono weryfikowane poprzez analizę wyników. Specjalista ds. sprzedaży przede wszystkim musi mieć gruntowną wiedzę na temat procesów zachodzących na rynku oraz obserwować działania konkurencji.

Key account manager

Manager zajmujący się kluczowymi klientami – najczęściej korporacyjnymi dba o doskonałe relacje między partnerami a firmą. Jego zadaniem jest również pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz sporządzenie umów i raportów finansowych. Te procesy zachodzą w oparciu o analizę zmian na rynku oraz są odpowiedzią na faktyczne potrzeby klientów z danej branży. Mogą być one związane i z obserwacją konkurencji, i z planami rozwoju. Key Account Manager współpracuje z wszystkimi działami firmy, przygotowuje dla pracowników szkolenia i kursy oraz zarządza zespołem handlowym.